АНОНСИ МОЇХ МАЙСТЕР-КЛАСІВ

1. Як вдихнути свіжий подих в шкільне життя?

Головний смисл майстер-класу – наповнити кожного з присутніх речами, що їх розвиватимуть, а не речами, що їх стомлюватимуть.

В рамках виступу:

- практики щодо створення простору розвитку та простори подяки в школі;

- технології щодо побудови атмосфери цінностей та атмосфери комунікації;

- прийоми підвищення професійного росту вчителя;

- духовні практики.


2. Працює духовний спортзал для Вчителів: корисно та екологічно

Зараз всі Вчителі захопились своїм професійним розвитком, але забули про духовний особистісний розвиток. А, як відомо, професійний розвиток – це розвиток «в ширину», а духовний особистісний – «в глибину». Цей майстер-клас – про ГЛИБИНУ.

Саме практики є основою мого майстер-класу. Учасники підуть з нього з великим практичним багажем, якщо, звичайно, їх інноваційні кошики та їх серця відкриті і готові приймати нову інформацію.


3. Лайфхаки щасливого робочого дня Педагога

Що потрібно робити, щоб в кінці робочого дня у Педагога було приємне відчуття ефективності та задоволення? Як потрібно організовувати себе, щоб весь день «бути в потоці»? Якою є формула успіху робочого дня Педагога? На ці та інші запитання Ви знайдете відповіді на цьому майстер-класі.


4. Вчителі-маяки… Як ними стати?»

Показати вірний напрям шляху розвитку людини настільки ж складно, як і в бурю посадити літак. Здавалося б, є борт, є тверда рука і ясна голова пілота, але тільки маяк, що світить на землі, здатний попередити небезпеку, спрямувати рух в безпечну сторону. Тому Вчителю недостатньо володіти знаннями і навичками, технологіями та методами, необхідно стати «маяком». Як ним стати, Ви дізнаєтесь на майстер-класі. Ви познайомитеся з простими практиками, що примусять Вас «СВІТИТИ»!!!


5. 7 секретів екологічного лідерства, про які не пишуть в книгах

Всім відомий вислів Стіва Джобса про те, що «ми знаходимося тут, щоб внести свій внесок в цей світ. Інакше навіщо ми тут?». На цьому майстер-класі я розкрию 7 секретів екологічного лідерства, що стануть моїм щирим внеском в освітянський простір. «Невже, розкривши їх для себе, справді можна стати затребуваним керівником закладу освіти?» – спитаєте ви. Так, можна. За однієї простої умови…

Учасники дізнаються про кармічний менеджмент, про екологічне лідерство, про методики створення творчого екологічного простору в школі, інструменти в роботі з персоналом.


6. Що робить Керівника закладу освіти мудрим?

Ще два роки тому в моїй свідомості мудрість керівника асоціювалася з кількістю знань. Тобто знає людина багато, значить мудрий керівник. Але потім я прийшла до висновку, що це скоріш за все «освічений Керівник», «начитаний Керівник», але ніяк не мудрий.

Потім я подивилась на це з іншого боку і подумала, що мудрий Керівник – це той, який має багато досвіду. Але потім прийшла до висновку, що це скоріш за все «досвідчений Керівник», і знову ж таки ніяк не мудрий.

І зовсім недавно в мене відбувся інсайт! Мало набратися інформації, мало отримати велику кількість досвіду, мало прожити певну кількість років, потрібно ще все це у себе в голові правильно укласти, об'єднати, розсортувати. І, що найголовніше, розуміти закони, за якими відбуваються процеси навколо нас. Це, свого роду, правила дорожнього руху, і без цих законів дуже складно рухатися професійною дорогою.

Тож на цьому майстер-класі ми будемо вивчати своєрідні Правила дорожнього руху для керівників закладів освіти по дорозі до МУДРОГО УПРАВЛІННЯ.


7. Учні – «дзеркала» Вчителя

Всесвітньо відома монахиня, лауреат Нобелівської премії миру Мати Тереза ​​говорила: «У навколишньому світі ви не знайдете нічого того, чого б не було у вашій душі. В душі кожної людини є як погане, так і хороше. Чим більше людина відкриває в собі краси, любові, доброти, мудрості, тим більше вона бачить їх в навколишньому світі. Якщо людині здається, що вона чогось не бачить, що в світі чогось не існує, це значить тільки одне: вона не помічає в світі того, чого немає в її душі. ». Це – Закон Дзеркала.

І я впевнена, що шкільний світ – це дзеркало, і воно повертає кожному Вчителю його власне зображення.


8. Лідерство в стилі модерн: етично та з імпровізацією

В рамках майстер класу будуть розкриті наступні поняття «Поняття лідерства», «Лідерство в стилі модерн… Як це розуміти?», «Інструменти в роботі з персоналом закладу освіти», «Методики створення творчого екологічного простору в школі».


9. Як підвищувати ефективність власних ресурсів вчителю і директору школи в щоденній діяльності?

У кожному з нас живе таємна мрія - допомагати іншим. Ми з цим народжуємося. Цього року з‘явились люди, які мені допомагали «рости» духовно і професійно, за що я їм дуже вдячна. Прийшов час і мені допомогти тим, хто це потребує.

Мій майстер-клас присвячений тому:

- як РАДІТИ кожному робочому дню;

- як проявляти ЩЕДРІСТЬ в захисті, любові, матеріальних цінностях та знаннях по відношенню до учнів, колег, батьків;

- як надихати людей на творчі здобутки;

- як працювати в задоволення, з легкістю???

Із ось таких «як?» та відповідей на них складається ефективність власних ресурсів кожного вчителя та директора школи.

Моя задача, як ведучої майстер-класу, надихнути Вас на подальшу управлінську та педагогічну роботу. Тобто зробити все для того, щоб Ви на свою роботу ходили не тому що так потрібно, а тому що вона Вас надихає.

Кiлькiсть переглядiв: 32